niedziela, 5 lipca 2009

Sorry.

Jak coś to tu COLOURGIRL96.
Nie moge sie skontaktować z właścicielką Buraczka, która miała napisać coś kilka dni temu. Przypuszczam, że wyjechała i chce odpocząć od stardoll. :)
Ja myśląc że ona coś napisze, nie napisałam nic, wybaczcie.

Ale wiecie jak to jest. Na podwórku wspaniała pogoda, więc zamiast siedzieć w domu i tropić jakieś plotki, biegałam po podwórku z przyjaciółmi. :)
I niewyżytym osobom, które chcą mi zrobić na złość poleciłabym też posiedzieć trochę na świeżym powietrzu, może wam zrobi lepiej.

We wtorek wyjeżdżam.
Postaram się skrobnąć coś jutro, ew. jeszcze dziś. A jesli nie, to do zobaczenia 18 lipca. :)

P.S zapraszam Was na mojego bloga z metamorfozami, zgłoscie sie jeśli chcecie. :) http://stardolloweprzemiany.blogspot.com/

5 komentarzy:

  1. Super blog :) ! dodaję do obserwujących , liczę na to samo , pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Siema:0 Jezeli ta akcja z cover girl na tym blogu jest jeszcze aktulana to zgłaszam isę a nazyma się na stardoll super_star122

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Bardzo mi się podoba. Zapraszam do mnie :)

    http://stardoll-oczyma-grittis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny bloguś . Zapraszam na magic-medoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem juz u cb w obserwatorach i zostawiłam komencik :D
    liczę na rewanż
    www.buziaczekkk12.blogspot.com :)
    buziaczki :*:*

    OdpowiedzUsuń