niedziela, 10 maja 2009

Akcja. ;) + pokaż się nam!

Przepraszam, ale wczoraj nie miałam czasu opublikować akcji.
Postanowiłam, że akcja będzie raz w tygodniu - w niedzielę. Tak będzie najlepiej, bo publikowanie jej raz w tygodniu nie ma sensu.


Wygrywa... KAMILA01010 ! ;)


Zapraszam do Niej! ;)

Zgłaszajcie się do akcji TYLKO pod tą notką.


Wpadłam na kolejny pomysł, a na mianowicie na akcję pt. "pokaż się nam".
Będzie to polegać na tym, że Wy będziecie przesyłać mi swoje zdjęcia(z reala!) wraz z nickami z Stardoll, a ja za kilka dni opublikuję te wszystkie zdjęcia w notce. :)
Myślę, że to fajny pomysł, bo chyba każdy chce wiedzieć jak wyglądają niektóre stardollowiczki. :)
Kto się nie wstydzi niech prześle mi swoje zdjęcia pod tą notką, lub na e-maila buraczek.team@gmail.com

Dawać dziewczyny! Do odważnych świat należy. :D

P.S konkurs trwa dalej. ;)

Zapisujcie się do klubu buraczka! ;D

Pozdrowienia. ;)

22 komentarze:

  1. Ja się zgłaszam do pierwszej akcji :).

    OdpowiedzUsuń
  2. J się zgłaszam do akcji pokaż się nam i zaraz wam wyślę ten obrazek;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zgłaszam do `pokaż się nam`, ale mam pytanie - można tylko jedno zdjęcie przesłać? ;p
    alice_096

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sie zgłaszam do pierwszej akcji

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się. nelka009-story

    OdpowiedzUsuń
  6. zg się do 2 akcji, zdjęcie wyślę później może o 20

    OdpowiedzUsuń
  7. Można przesłać kilka fotek

    OdpowiedzUsuń
  8. też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też się zgłaszam, w razie czego jestem Sweety-Kitty-13

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!

    Jaga3

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszm się i jestem Sweety-Kitty-13

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się do akcji :)
    kasia_kitty12

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam sie do akcji ;] Morsia

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam. Ja się zgłaszam do konkursu. Zapraszam tez do:
    emma566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zglaszam sie pinkcat1997

    OdpowiedzUsuń
  16. zglaszam sie ;d rafalstrzelecki : :P] http://i41.tinypic.com/qstr9f.jpg pisze na dole
    koska bo jest to zdjecie z profesjonalenej sesji :)
    http://img357.imageshack.us/img357/3237/4083859356.jpg

    OdpowiedzUsuń
  17. ja chce ale na stardoll pokaz sie nam
    mój nick to Olka_00986

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się .. :) jeżeli jeszcze można . i wyśle ci zdjęcia. agusia0596.

    OdpowiedzUsuń