poniedziałek, 4 maja 2009

Witam!

Witam na Buraczku!
Od kiedy powstał kundelek nie mogłąm się powstrzymać, by nie założyć swojej własnej, ulepszonej wersji "pudelka o stardoll". Za chwilę newsy, narazie będę moderować bloga. ;)

Zapewniam Was, że blog ten będzie wykorzystany zupełnie inaczej niż "Kundel". Nie będę tu nikogo obrażać. :) Poprostu uznałam, że pomysł z tym blogiem był za dobry żeby go zmarnować, ale go nie ukradłam, bo kiedyś już myślałam o tym. :) Szkoda, że niejaka Goody_Time mnie uprzedziła.


P.S: Swojej tożsamości póki co nie wyjawiam. Kiedyś się dowiecie, ale narazie pozostanę anonimowa :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się wersja dobrego Kundla ( Buraczka ). Będę stałą czytelniczką. Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa! :)

    Pozdrawiam również. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Bardzo podoba mi się wersja dobrego Kundla ( Buraczka ). Będę stałą czytelniczką. Pozdrawiam :)" Mi też ;) Fajny pomysł i brak niemiełych notek ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Na pewno będzie to super blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog,`Kundelek` niech się schowa ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Usuń moje zdjęęcie!!
    xmonisia99x

    OdpowiedzUsuń