czwartek, 7 maja 2009

Czekamy, czekamy... + nowość.

Szykuje się nowy numer Sezaamu. ;] Salamandra w klubie SezaamMagazyn napisała, że szykuje się na 1 czerwca. Jeszcze trochę czasu, ale warto poczekać. Sezaam jest moim ulubionym magazynem na stardoll, dlatego będę cierpliwa. :D

A teraz Salamandra postanowiła wykonywać metamorfozy. Jak informuje najnowszy post w jej klubie:

Nowy numer sezaamu szykuje się już na 1 czerwca! Planuję otworzenie nowego działu: metamorfozy. Dlatego szukam chętnych, którzy umieszczeni będą w magazynie, gdzie kompletnie odmienimy ich wygląd. Metamorfoz dokonam ja, lub inna stylistka pracująca w sezaamie.
Osoby zainteresowane zgłaszają się w tym temacie. Do metamorfoz wybiorę 3-4 osoby.

Zgłaszacie się? ;]

4 komentarze:

  1. ja nie... podoba mi się mój wygląd i zmian nie muszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zgłaszam.. a ona jest darmowa? :P

    Melania940

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy magazyn www.magazyn-glamour.blogspot.com
    Szukamy GRAFIKOW redaktorek i modelek jesli sie do czegios zglosisz dodaj sie do obserwujących :) pilnie potrzebni graficy

    OdpowiedzUsuń