czwartek, 7 maja 2009

Wywiad z LuvinCherrys.





Kim Ona jest?
LuvinCherrys robi niesamowicie piękne scenerie.
W klubie SezaamModels został ogłoszony konkurs na modelkę i "sesję zdjęciową" dla wygranych 2-3 Dollek. LuvinCherrys doszła do 5 etapu - a uwierzcie! Żaden z nich nie był prosty. Uczestnicy mieli za zadanie przedstawić: owoc, znak zodiaku, postać z bajki, grzech, a teraz ikonę stylu!

Jej scenerie powalają na kolana. Ja - ColourGirl96, postanowiłam przeprowadzić wywiad z tą niesamowicie utalentowaną dziewczyną :))

ColourGirl96: Więc... Co Cię skłoniło do wystąpienia w konkursie w klubie SezaamModels?

LuvinCherrys: w klubie Sezaam Magazyn byłam od dawna. Gdy tylko zobaczyłam gorący temat o nowym przedsięwzięciu, postanowiłam spróbować, z myślą, że "przecież i tak nie mam nic do stracenia".

CG96: Zadania zadane przez Salamandrę były trudne. Nie zniechęciły Cię podane tematy?

LCH: Zniechęciły to zdecydowanie za duże słowo. Często byłam przerażona zadaniem i nie miałam pojęcia co zrobić, ale już później gdy się zastanowiłam to wiedziałam jak będzie wyglądać moja praca.

CG96: Miałaś może jakieś inspiracje do tworzenia prac? Czy może poprostu pomysły brałaś z głowy? J

LCH: Większość prac wymyślam sama. Patrzę na dostępne przedmioty i w myślach komponuję z nich coś zaskakującego. Mówię "większość" bo np. moja ostatnia sceneria była zainspirowana fotografią.

CG96: Czy jakaś stardollowiczka tworząca scenerie przykuła Twoją uwagę?

LCH: O, tak. Ubóstwiam dzieła pewnej dziewczyny, której nicku ze względu na jej prywatność wolę nie podawać.

CG96: Wszystkie zadania były trudne. Ale czy jakieś sprawiło Ci jakąś wyjątkową trudność?

LCH: Wydaje mi się, że najgorsze zadanie jakie dostałyśmy to "7 grzechów głównych". Miałam ogromny problem z wymyśleniem, czegoś godnego obejrzenia. Zazwyczaj po prostu miałam wenę i coś tworzyłam, wtedy musiałam się zmusić do pracy

CG96: A teraz zero skromności proszę! ;) Jak myślisz: masz szansę na wygraną?

LCH: Zero skromności? Oczywiście, że mam - każda uczestniczka je ma ;)

CG96: A czy prace którejś z uczestniczek przypadły Ci do gustu?

LCH: Tak, osobą, której najabrdziej się obawiam jest karola. Jej scenerie są cudowne - każda to kawałek jakiejś historii.

CG96: A którą Twoją scenerię uważasz za najbardziej udaną?

LCH: Hmm... Jak do tej pory najbardziej dumna jestem z "Calineczki".

CG96: Ok, dzięki wielkie za wywiad. :)) Życzymy wygranej i dalszych inspiracji do tworzenia scenerii! :]

LCH: Ja również dziękuję ;)


Oto kilka Jej prac. :)

ColourGirl96

7 komentarzy:

  1. OMG! Te scenerie są boskie!
    Fajny wywiadzik :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany, są cudowne! Szczere mówiąc to najlepsze scenerie jakie do tej pory widziałam na stardollu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Scenerie są rewelacyjne, i ile pomysłu wymagają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gabi jest niesamowita ;D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoł, świetne są ;o
    Genialne pomysły, szczerze mówiąc - na sd lepszych chyba nie widziałam ;)
    Fajny wywiad :)
    Pozdrawiam, alice_096 ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wywiad. Te scenerie wymagały bardzo dużo pracy...

    OdpowiedzUsuń