środa, 6 maja 2009

Puszczają nerwy.


Pewna dziewczyna o niezbyt oryginalnym nicku postanowiła obrazić Salamandrę, bo numer nie wyszedł na czas. (Ja jej nicku podawać nie będę, jeśli chcecie sami zobaczcie ten post w klubie SezaamMagazyn)

Dziewczyna napisała tam:
"wkurzasz mnie salamandra! ile mozna obiecywac..
wydaje mi sie ze magazyn sezam mial sie ukazywac co miesiac.. a co ja widze od marca.. nic! wiem, wiem ze masz matury... ale jezeli sie zabralas za magazyn to chyba trzeba to skonczyc co sie zaczelo a nie przekladac...
wes sie zastanow! ja juz sobie czytalam i bylo O.K a tu wielkie halo robisz swymi maturami.. a kogo to obchodzi?!
mnie nie. zabralas sie za to to skoncz to!
ten kto mnie popiera niech napisze."

Ja nie wiem, dlaczego ta dziewczyna tak pisze o Salamandrze!
Jak słusznie większość dziewczyn powiedziała - matura jest ważniejsza niż wirtualny magazyn!

I naprawdę nie pojmuję jak można być takim chamskim jak właśnie ta dziewczyna.

7 komentarzy:

  1. Chamstwo przede wszystkim!
    poprostu powalona laska=/

    OdpowiedzUsuń
  2. A zobacz najnowszą notkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś z nią nie tak.. `(...)a tu wielkie halo robisz swymi maturami.. a kogo to obchodzi?!` - chyba każdego normalnego ;|
    alice_096

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy wie ,że wirtualne nie jest ważniejsze od prawdziwego szczególnie jeżeli są to matury!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe czy stardoll będzie bardziej obchodził tą lalę jak ona będzie miała matury ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooj z takimi to trzeba na poważnie xD

    OdpowiedzUsuń