środa, 6 maja 2009

Antyfanka?

Pisałam wcześniej o dziewczynie, która nie wytrzymała, że magazyn nie pojawił się na czas. Teraz do niej weszłam i zobaczyłam, że nie obędzie się bez podawania jej nicku.
Gabisiaaa9.
W swojej prezentacji ma napisane:
"

H3Y.!!J3$t3m G4bryy$saa. ;** Yrs old= 13..I lov3e it.!! ;**KoFf@m st4rd0oll..;* ! M@m n4dzi3je ż3 p0oodoba ci si# moj@ M3DoOl..;D Ok to W$zystkoO..By3e...;*


koff@^^! <33333>

G@br/E(L)(L)@!!

nienawidzę stardollowych ,gfiazdeek' typu: gabisia 9(i jej karlowaty nos), Invidia, Salamandra(cóż za orginalny nick.. zal)agamng itp... ;/

pozdrawiam i bussiam..! ; ;******

mua..! x*

codzieniie bede pisac rozne komenty na temat stardollowych ,gfiazdeek'.

ciał...... ;*!"

Brakuje mi słów do takich osób.
Cóż to jest proszę ja Was?
Otóż zazdrość.

4 komentarze:

  1. takich gabis jest wiecej, pewnie jedna i ta sama w rzeczywistosci, nielogiczne jest to ze ma nick kogos kogo nienawidzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentacja masakryczna. I ten rażący pokemon..
    alice_096

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziecko z kompleksami... Nie wierzę żeby miała 13 lat

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest sprytny sposób na bycie sławną. niezła prowokacja. obrażając znane i szanowane osobistości na stardoll staje się poniekąd sławna, jak np Sara May w życiu realnym. nie ma co w ogóle na jej zaczepki reagować - jak zobaczy, że nikt nie zwraca na nią uwagi to przestanie :)

    OdpowiedzUsuń