niedziela, 10 maja 2009

No to NABÓR! ;)

... obiecany. ;)

Więc szukam 2-3 osób, które pisałyby notki na blogu.

Każdy, kto chce się zgłosić niech wyśle mi próbny artykuł (dowolny, byleby była to jakaś sensacja lub plotka) (możecie umieścić screeny, takie prace będą miały większe szanse)
REGULAMIN:
1. Musisz mieć przynajmniej 13 lat.
2. Do kazdej notki potrzebny jest screen.
3. Musisz mieć DUŻO wolnego czasu. Tyle, żeby móc napisać 2-3 notki dziennie.
4. Jeśli już będziesz pisać artykuł, nie musisz mnie o nim informować - WAŻNE żeby nie był obraźliwy (bo za takie będę automatycznie usuwać z redakcji!)
5. Wywiadami i akcjami zajmuję się tylko i wyłącznie JA.
6. Będziesz musiał/a pomóc mi kupywać nagrody w konkursach. - dlatego ważne, abyś miał/a na końcie kilka stardollarów (mniej więcej 10)


No to zgłaszajcie się, a ja artykuły wysyłać na buraczek.team@gmail.com !!!



P.S róbcie prace na konkurs, zapisujcie się do klubu i zgłaszajcie się do akcji "pokaż się nam".


Pozdrawiam i czekam na artykuły. :)

6 komentarzy:

  1. A można przesłać 2 artykuły ?
    nikamajowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh, chętnie bym się zgłosiła, ale nie mam 13 lat. Sorry, ale myślę, że tym przedziałem wiekowym pozbędziecie się połowy chętnych xD

    EnnKatte

    OdpowiedzUsuń
  3. EnnKatte - trudno. Myślę, że ktoś poniżej 13 lat nie będzie się dobrze spisywał. Sorry.

    Nikamajowa - można.

    OdpowiedzUsuń
  4. kupOwać - nie kupywać xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Słuchaj !!
    Wielka sensacja niejaki Twoj_Chlopak (fajny nick nie ?xd) rozpoczął rewolucję!!
    Napisał chomikowej co o niej myśłi czyli to co wszyscy wiemy że jest prostaczką i pragnie sławy !! Zajrzyj do jego księgi gosci i napisz o tym notkę wreszcie ktoś pokaże tej chomikowej !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Bardzo chętnie bym się zgłosiła do naboru, ale niestety nie mam czasu, pomijając to, że piszę też swojego bloga (emma566.blogspot.com) chętnych zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń