wtorek, 5 maja 2009

Analizy CG. + AKCJA!


Otóż postanowiłam wprowadzić coś jak Analizy CoverGirls. Od dzisiaj, każdą CoverGirl będę analizować i sprawdzać czy aby na pewno zasłużyła na ten tytuł. :)


Dzisiaj - 5.05 CoverGirl została 18-letnia Cocounat.
Na pierwszy rzut oka dziewczyna nie wygląda pięknie. Ale zaglądnijmy do jej apartamentu...

Pokój główny - bardzo ładny! Świetny wystrój, dużo mebli... Ale cóż. Widziałam lepsze. Ocena 8/10
Pozostałe pokoje:
Kuchnią nie jestem zachwycona, przeciętna... Kilka rzeczy poustawianych na szafkach i plakat na ścianie. Można byłoby wymyślić tam coś ciekawszego. Ale mogło być gorzej. :) 5/10
Jadalnia ujdzie. Pomysł był dobry, ale zastanawiam się, czy dobrze zrealizowany. Mogłaby się bardziej postarać. Ale i tak 6/10.
Pokój zimowy jak dla mnie niezbyt estetycznie wykonany. Ale ogólnie jest ok. :) 7/10
Do łazienki wybrałabym przede wszystkim inne wnętrze. Niezbyt mi przypadła do gustu. 6/10
Basen - ach! Bardzo mi się spodobał. Nie wiele rzeczy, ale kolorystyka idealnie dobrana! jak dla mnie 9/10 :D
Pokój dzienny - widać, że Cocount w ten pokój włożyła "Więcej serca" chociaż widziałam lepsze, ten jest bardzo, bardzo ładny. 9/10
Sypialnia - Dobry pomysł z wykorzystaniem świątecznego wnętrza. Podoba mi się ten pokój. 8/10
Gabinet. [?] (zielony pokój) - hm, hm. Ten pokój zbytnio nie przypadł mi do gustu. Źle dobrane meble przede wszystkim. 4/10
Pokój dyskotekowy - kolejny świetny pomysł, ale niezbyt dobre wykonanie. Darowałabym sobie firankę. Także scena niezbyt fajnie wykonana. Ale liczy się pomysł. 6/10
Pokój z kominkiem i projektami - cóż mówić. Część z kominkiem jest ładna, ale reszta niezbyt fajna. 3/10
Ostani pokój, nie wiem jak go nazwać. (ostani po lewej) - nie będę się wypowiadać. Zwykły, poprostu. 4/10





Podsumując - 75/120.
Jak dla mnie nie do końca zasłużyła na tytuł CG. No ale cóż. I tak gratuluję :D

A Wy jak uważacie?
Piszcie w komentarzach swoją opinię, 3 najciekawsze wraz z nickami autorów opublikuję w najbliższej notce.


AKCJA!
Uważasz, że Twoja Doll nie jest znana, a zasługiwałaby na to? Nie ma problemu. :) Napisz nick w komentarzu (dopisując że zgłaszasz się do "AKCJI!") Codziennie będę wybierać jedną osobę, którą będę reklamować. :) (Tą która najbardziej na to zasługuje)
Więc zgłoś się TERAZ. ! :]


P.S notki będą się pojawiać w godzinach 19.00 - 20.00, ponieważ mam karę.
Buraczka prowadzi ze mną również moja koleżanka, która również pozostanie anonimowa.


Pozdrowienia! :*

40 komentarzy:

  1. zgłaszam się do AKCJI! xD
    MadziOoooRek.

    A co do CG to zgadzam sie z twoją opinią, chociaż bywały już gorsze. Jest ona jedną z ładniejszych w ostatnim czasie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zglaszam sie do akcji ; ) Nick to :
    Cathy....

    A co do CoverGirl rzeczywiscie jest na pewno duuzo lepszych , ale porownujac ja do innych CG to nie jest zle ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do akcji ;)
    Mój nick to nikamajowa xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się ;]
    Foczka11 ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do Akcji ...

    mamutek1995 pisała ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłąszam się do akcji

    zacmienie

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się do akcji:)
    nick: AsIuLa767

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się ;]
    Riawana

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam sie do akcji
    kotekagatki3

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się też ;)
    mój nick na stardoll - lady_dmq

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się do akcji
    madzia-1997

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się do AKCJI!
    Nessulka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie, ciekawie... ;]
    mój nick Smile_Gabi , zgłaszam się do tej akcji ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Z/s do AKCJI
    moj nick Qba5000!

    OdpowiedzUsuń
  16. zglaszam sie
    Paula0505 to moj nick

    OdpowiedzUsuń
  17. ja wiem, że każdy ocenia jak chce... ale ;P moim zdaniem ładniejsze pokoje są, gdzie nie jest tak 'naćpane' i poukładane po kilka pięter np. desek z DIY, chociaż fakt - niektórym ładnie to wychodzi :P

    westik92

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się do AKCJI

    MadziaKociara

    OdpowiedzUsuń
  19. ZGŁASZAM SIĘ DO AKCJI :)

    Meggi11

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam siędo AKCJI!!! =) Kicia_1402

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się do akcji ^^ EnnKatte

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się

    Kamila1397

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tez się zgłaszam do "AKCJI" ;D

    A co do dollki to jest ona przeciętna tzn. taka, jak połowa uczestników na stardoll - nic dodać nic ująć.

    A na miano CG w 69 % nie zasługuje, ale widywało się gorsze.

    dominisia_kiss

    OdpowiedzUsuń
  25. Zagłaszma się do "Akcji"
    nick: zuzinek120

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się do Akcji!
    chomikowa

    OdpowiedzUsuń
  27. Panna_Joanna6 maja 2009 10:03

    Myślę, że zbyt słabo ją oceniłaś. Przecież wydała na swój apartament bardzo dużo stardollarów. Jej me doll jest cuuudowna....

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się do "AKCJI"
    Mój nick to Gosienka96
    Co do CG to widziałam lepsze, ale widziałam też gorsze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się do akcji !!



    Hilarciaduffek1

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też się zgłaszam
    pau_lusia_13

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się do akcji. Mój nick na stardoll to pinkcat1997

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się do "Akcji" . Mój nick to szczeniak3

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!Mój nick:Nicol721

    OdpowiedzUsuń
  34. Ee... Co mi tam zaszkodzi. anka-lol13

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się do "AKCJI!".
    Mój nick to Reaven17

    OdpowiedzUsuń