piątek, 15 maja 2009

Pokaż Się Nam! ;)

Dotarło do mnie mało zdjęć, a szkoda.

Więc zaprezentuję Wam to co dostałam. ;)
Na początek może pokażę siebie. xD


A to ja i Kasia_Kitty12 (w piżamkach :PP)



A teraz ja i xMonisia99x




No i fotki które dostałam od Was:
Rafalstrzelecki:



Kasia_Kitty12:


MadziOoooRek:


Marta Lalalalaaaa (nie podałaś swojego nicku, napisz w komentarzu, a ja zeedytuję):


Sweety-Kitty-13:


zacmienie:


Chomikowa:


No to tyle.
Jak ktoś chce jeszcze się pokazać, to można zdjęcia można dalej przesyłać na buraczek.team@gmail.com




Pozdrowienia!

9 komentarzy:

  1. moge wam jutro wysłac moją nową fotę?
    bo ta jest z 2008 roku hehe;PP

    OdpowiedzUsuń
  2. ach sory zapomniałam napisac :) ta Marta Lalalala to Meeejsi xd

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh mi się aż 4 foty nie pokazują :(

    OdpowiedzUsuń
  4. mi również się 4 foty nie pokazują :\

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też nie ^^
    i akurat moje :zły: xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwne. mi sie pokazuja wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  7. wolę Kundelka od buraczka
    xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Muhaha jedno co mi sie na sówa do głowy... K*rwa same dzieci

    OdpowiedzUsuń